Geïnteresseerden voor een nieuw toernooi?

Hier worden Design-Wedstrijden georganiseerd. Zorg dat jij er snel bij bent en win verschillende prijzen!
r.vers.e

PSP ervaring: Beginner

Re: Geïnteresseerden voor een nieuw toernooi?

Bericht door r.vers.e » 19 sep 2008, 11:22

ik denk niet dat ik mee ga doen maar zou wel weer jury willen zijn
newest :
Afbeelding

Devaintart :

http://rvers3.deviantart.com/

ranked : intermediate @ nationalsigleague
retired crew @ nationalsigleague

Dave

Bericht door Dave » 19 sep 2008, 17:13

een contest is idd héél leuk,kan je goed ervaring mee op doen enz.....

zoals jullie mss weten hebben we hier op het forum leden van verschillende niveau`s!! juist?
De ene is een beginner,de andere een expert, in photoshop.!:D

Ik stel voor om een contest te doen, waar zowel de beginner,als de expert iets aan geeft en waar er rekening mee gehouden word,van dit is een beginner, de andere een expert.

wrm denk ik hier aan. als je een contest doet en er doet een expert die goeie ervaring geeft in photoshop (heb niks tegen jullie hoor,dus niet verkeerd opvatten :P ). dan liggen wss de meeste er al uit en wint hij wss. het is een voorbeeld.

het is maar mijn gedachte é
photoshop , illustrator

Mittch
Erelid
Contacteer:

Bericht door Mittch » 19 sep 2008, 18:39

Hallo Dave,
Hier heb je gelijk in, alleen kunnen wij hier moeilijk onderscheid in maken.
Ook zou het oneerlijk zijn tegenover de 'gevorderde' , als wij de beginners zouden matsen met hun punten vanwege hun uitwerking, gaan de 'gevorderde' ook minder hun best doen.

Gr.
Afbeelding

Walter
Eigenaar
PSP ervaring: Gevorderd

Bericht door Walter » 20 sep 2008, 13:04

Dave, je idee is wel goed, maar om daar goed rekening mee te houden, wordt erg lastig.

Dit is eigenlijk bijna niet te doen, want dan wordt de beoordeling niet eerlijk, of je moet verschillende groepen maken, maar wie is dan beginner en wie niet, en wie valt net op de grens (en heeft dan pech of geluk?).... Dat is allemaal niet eenvoudig. Ik denk dat je altijd met niveauverschil blijft zitten, dat is overal. Maar degenen die minder ervaren zijn, zullen misschien iets meer tijd nodig hebben. En je kunt ook kijken naar werk van anderen, en beoordelingen

Walter
Eigenaar

Bericht door Walter » 20 sep 2008, 22:27

Oke mensen, inschrijven kan hier:

inschrijven-najaars-toernooi-t430.html

Alvast veel succes allemaal :)

skydevil

Bericht door skydevil » 28 okt 2008, 22:54

waneer doen jullie ongeveer weer een nieuw toernooi ??? rond de zomer ofzow, want ik denk dat ik dan ook maar eens een kansje waag ( ben wss dan ookk al wat beter in andere dingen zoals fotomanipulatie :P)

Mittch
Erelid
Contacteer:

Bericht door Mittch » 29 okt 2008, 08:58

Ok gezellig :)

Ik denk dat we moeten kijken hoe druk het blijft op het forum, van daaruit kunnen we kijken wanneer we een nieuw toernooi starten.
Afbeelding

Xaevo

Contacteer:

Bericht door Xaevo » 26 apr 2009, 08:39

wanneer iss er een 2009 toernooi?

als die er komt wil ik graag meedoen
Afbeelding
Afbeelding

GekkeWouter

Bericht door GekkeWouter » 26 apr 2009, 20:59

ik ben er helemaal voor om een toernoootje te doen voor de header/banner van het forum. behalve de tekst is niet te zien dat dit een photoshop forum is. en misschien de knoppen onder de header ook?

Walter
Eigenaar

Bericht door Walter » 06 mei 2009, 20:05

ik ben er helemaal voor om een toernoootje te doen voor de header/banner van het forum. behalve de tekst is niet te zien dat dit een photoshop forum is. en misschien de knoppen onder de header ook?
haha, hier hebben we het al vaker over gehad. Alles kan inderdaad een stuk beter en meer gedesigned, maar het is niet alleen een kwestie van een paar afbeeldingen maken. De header is redelijk eenvoudig te vervangen, maar er zitten zoveel kleuren en (kleine) afbeeldingen in zon standaard phpbb forum dat dat veel werk is om allemaal te gaan veranderen en op elkaar aan te laten sluiten.

GekkeWouter

Bericht door GekkeWouter » 06 mei 2009, 21:39

das waar, alle kleine knopjes etc. maar ik denk dat het wel te doen is. heb k ook al eens voor een ander forum gedaan.

skydevil

Bericht door skydevil » 11 nov 2009, 20:48

Ik heb eigenlijk wel weer zin aan een nieuwe wedstrijd. Dus zijn er meer geïnteresseerden ? Een tijdje terug (paar jaar :P) was er ook een toernooi en daar waren er rondes waar je dingen moest maken (sig-wallpaper enz.) en dan was er een jury die het beoordeelde. Het leek me leuk om weer zo'n toernooi te doen. Voordat alles uitgewerkt word, is het natuurlijk handig om te weten wie en hoeveel er meedoen. Dus zijn er mensen die hier interesse in hebben ? :D

(.)(.)

Bericht door (.)(.) » 12 nov 2009, 09:52

skydevil schreef:Ik heb eigenlijk wel weer zin aan een nieuwe wedstrijd. Dus zijn er meer geïnteresseerden ? Een tijdje terug (paar jaar :P) was er ook een toernooi en daar waren er rondes waar je dingen moest maken (sig-wallpaper enz.) en dan was er een jury die het beoordeelde. Het leek me leuk om weer zo'n toernooi te doen. Voordat alles uitgewerkt word, is het natuurlijk handig om te weten wie en hoeveel er meedoen. Dus zijn er mensen die hier interesse in hebben ? :D
Ja ik doe mee :) lijkt me leuk om een wallpaper te maken met als thema fantasie.. kun je je lekker op uitleven omdat dat vanalles kan zijn :D
Afbeelding

(.)(.)

Bericht door (.)(.) » 14 nov 2009, 18:18

:roll:
Afbeelding

Gesloten