Knock-out van de tekst door het gebruik van laag in photosho

Archief van het Tutorials toevoegen forumdeel.
Forumregels
Dit forumdeel dient als archief, nieuwe discussies plaatsen en hierop reageren is niet mogelijk.
Gesloten
Nahin

PSP ervaring: Beginner
Contacteer:

Knock-out van de tekst door het gebruik van laag in photosho

Bericht door Nahin » 26 nov 2013, 09:19

Ik maakte dit voor mijn blog : http://clippingpath0.blogspot.com/2013/ ... er-in.html

Photoshop Achtergrond Knockout is een van de belangrijke feiten voor grafisch ontwerp sector en grafisch ontwerper. Iedere ontwerper probeert om deze service te gebruiken. Ze altijd proberen om verschillende soorten van nieuwe en innovatieve ontwerpen te gebruiken als als achtergrond knock-out.

"Gaatjes" tekst of een vorm door een lagere laag in Photoshop is vrij rechttoe rechtaan. Voor te stellen wat er precies dit kan zijn, denken over 2 vellen papier. Als voorbeeld nam een ​​hele punch en plaats een gat in het rapport dat er op hoog. Op dit moment zou je een wit stuk papier zien met een deel. We zullen dit dezelfde impact slachtofferschap produceren het "knock-out"-functie in Photoshop.

Het uiteindelijke beeld is hier:

Afbeelding
Afbeelding: Achtergrond Knockout

Het eerste nummer van de achtergrond knockout u kunt wensen om een beslissing te nemen is wat beeld of afbeelding die u wilt nagaan door je knock-out. Dit moet de achtergrond zijn. Om associate degree bestaande laag te veranderen om een achtergrondlaag, aanvankelijke kies de laag te selecteren vervolgens Laag-> Nieuw-> Achtergrond van de menubalk. Wanneer u een foto opent, moet standaard als een achtergrond laag.
Ik zal beginnen met dit beeld.

Afbeelding

Nu gaan we een ding te produceren om "punch" door. Ik ben van plan om een gebruikelijke moeizame sferische borstel en een tint oranje gebruiken om een ​​golf vorm van impact te maken. Bevestigen om een nieuwe laag voor deze te maken.

Afbeelding

Dit is wat ik bedacht. Deze laag uiterlijk een beetje saai, dus laten we advertentie een kleinigheid spice daarop. Selecteer Layer-> Layer Style-> Blending keuzes. Ik heb ook instellingen gebruikt zoals hieronder getoond.

Afbeelding

Dat is hoger. Momenteel hebben we een ding te achterhalen met. Wij hebben momenteel moeten tekst kiezen functie op hoog van deze laag. Gebruik geen kwestie tekst die u verkiest. Ik ben van plan om Comic Sans MS te gebruiken. Een bolder vorm van tekst kan hier het beste werken. Het woord "clipping pad" verscheen van toepassing op deze afbeelding.

Afbeelding

Nu willen we graag "punch" de tekst door naar de achtergrond laag. Eens te meer selecteert u Laag-> Layer Style-> Blending keuzes uit de menubalk. Kies diepe knock-out en zet de vulling dekking op nul.

Nu zullen we zien door naar de achtergrond. Het karakter van dit beeld, maar maakt het een kleinigheid bewerkelijk om te scannen. Deze kunnen afwijken bij elke afbeelding die u probeert om de Photoshop-knock-out-functie gebruiken.

Afbeelding

We kunnen dit ondervangen door het toevoegen van een kleinigheid lijnkleur rond het woord om het een beetje te brengen. Eens te meer slachtofferschap het venster mengen keuzes, ik de kleur zwart gekozen en bracht de dekking te herstellen als 100%.

Afbeelding

Afbeelding

En dit kan zijn wat we de neiging om u te vinden met. Photoshop uiterst maakt dit soort zaken heel simpel.

Zoals net als anderen te ontwerpen diensten is het ook niet mogelijk om het ontwerp te maken zonder achtergrond knockout. Achtergrond knockout helpt om onze foto te verbeteren maakt het prachtig.

Gesloten