Tips

Archief van het Tutorials toevoegen forumdeel.
Forumregels
Dit forumdeel dient als archief, nieuwe discussies plaatsen en hierop reageren is niet mogelijk.
Gesloten
Chewtella
Moderator
PSP ervaring: Gevorderd

Tips

Bericht door Chewtella » 17 apr 2014, 19:43

Ik heb een beetje zitten rond te kijken en ik zie dat veel tut's de basis dingen niet laten zien. Ik zelf ben ook geen pro(ik vind dat niemand zich zo mag noemen want je kan het nooit perfect maken).

Ik ben van plan om meer van deze korte tips te maken, als mensen maar dit gebruiken anders is het nutteloos.

Afbeelding

Bye.
Afbeelding

theo22

PSP ervaring: Beginner

Re: Tips

Bericht door theo22 » 18 apr 2014, 14:29

Krewtella schreef:...Ik zelf ben ook geen pro(ik vind dat niemand zich zo mag noemen want je kan het nooit perfect maken).

...

Bye.
Niemand mag zich een pro noemen? Hoe noem je dan iemand die zich in z'n levensonderhoud voorziet met Photoshop?
groetjes,

Theo

theo22

Bericht door theo22 » 18 apr 2014, 14:30

Krewtella schreef:Ik heb een beetje zitten rond te kijken en ik zie dat veel tut's de basis dingen niet laten zien....
Bye.
Ik vind jouw tip ook wel erg summier. Het mist alle basis dingen...
groetjes,

Theo

Chewtella
Moderator

Bericht door Chewtella » 18 apr 2014, 15:22

theo22 schreef:
Krewtella schreef:...Ik zelf ben ook geen pro(ik vind dat niemand zich zo mag noemen want je kan het nooit perfect maken).

...

Bye.
Niemand mag zich een pro noemen? Hoe noem je dan iemand die zich in z'n levensonderhoud voorziet met Photoshop?
Ten eerste is het een mening.En iemand die zich in z'n levensonderhoud voorziet met photoshop vind ik een expert tenzij je het GEWELDIG kan, maar dat kunnen er maar weinig
Afbeelding

Chewtella
Moderator

Bericht door Chewtella » 18 apr 2014, 15:23

theo22 schreef:
Krewtella schreef:Ik heb een beetje zitten rond te kijken en ik zie dat veel tut's de basis dingen niet laten zien....
Bye.
Ik vind jouw tip ook wel erg summier. Het mist alle basis dingen...
Als jij het weet vertel het me dan..
Afbeelding

theo22

Bericht door theo22 » 18 apr 2014, 15:27

Krewtella schreef:
theo22 schreef:

...

Bye.
Ten eerste is het een mening.En iemand die zich in z'n levensonderhoud voorziet met photoshop vind ik een expert tenzij je het GEWELDIG kan, maar dat kunnen er maar weinig
Pro is de afkorting voor professional. Dus iemand die het vak voor zijn beroep uitoefent. Dat zegt (helaas) helemaal niets over de kwaliteit van z'n werk.. Iemand die het GEWELDIG kan, zou ik een expert noemen, maar dat hoeft helemaal geen pro te zijn. Hij kan z'n geld wel verdienen met broodjes bakken.
groetjes,

Theo

theo22

Bericht door theo22 » 18 apr 2014, 15:29

Krewtella schreef:
Als jij het weet vertel het me dan..
Dat heb ik al eens aangeboden aan de moderatoren (deze website heet immers "photoshop-tutorials.nl". Helaas hebben de moderatoren me in de kou laten staan.
groetjes,

Theo

Chewtella
Moderator

Bericht door Chewtella » 18 apr 2014, 15:31

Bye.[/quote]
Niemand mag zich een pro noemen? Hoe noem je dan iemand die zich in z'n levensonderhoud voorziet met Photoshop?[/quote]

Ten eerste is het een mening.En iemand die zich in z'n levensonderhoud voorziet met photoshop vind ik een expert tenzij je het GEWELDIG kan, maar dat kunnen er maar weinig[/quote]
Pro is de afkorting voor professional. Dus iemand die het vak voor zijn beroep uitoefent. Dat zegt (helaas) helemaal niets over de kwaliteit van z'n werk.. Iemand die het GEWELDIG kan, zou ik een expert noemen, maar dat hoeft helemaal geen pro te zijn. Hij kan z'n geld wel verdienen met broodjes bakken.[/quote]

En je punt is? Je neemt alles te sirrieus..
Afbeelding

Gesloten