Photoshop - Bridge problemen

Stel hier je vragen i.v.m. Photoshop.
Help elkaar met het beantwoorden van vragen, dan heeft iedereen snel antwoord.
Plaats reactie
Keikop

PSP ervaring: Ervaren

Photoshop - Bridge problemen

Bericht door Keikop » 26 dec 2018, 11:24

Ik heb het volgende voor met photoshop. Bij iedere upgrade liet ik de vorige versie van ps staan. Nu bij de laatste upgrade stelde ik vast dat bridge de foto's opende in die vorige versie van ps. Heb die vorige versie dan verwijderd. Bridge gaf een melding dat het fotoshop niet meer vond. Heb dan de instellingen van ps handmatig gerest zoals aangegeven in een video van ps. Bridge opende dan zijn photos in de vieuwer van win10. Ik kwam er gek van. Heb dan iedere foto excestensie in win10 laten openen door ps. Dat werkt nu wel, maar is toch niet normaal. Bridge moet toch iedere foto welke men aanklikt in ps openen. Wat is daar aan te doen? Is het niet mogelijk fotoshop helemaal te verwijderen en terug te installeren? Of wat moet gedaan worden?

Walter
Eigenaar
PSP ervaring: Gevorderd

Re: Photoshop - Bridge problemen

Bericht door Walter » 26 dec 2018, 21:47

Ik heb hier zo snel geen oplossing voor, maar weet wel dat je over het algemeen bij grote upgrades (en zeker na meerdere keren) de oude versie van een programma beter kunt verwijderen en dan de nieuwe installeren. Ipv steeds de nieuwe eroverheen, dan krijg je eerder problemen. Daarnaast is Windows nou eenmaal, tsja, windows, en dat zorgt van zichzelf al voor genoeg rare problemen en gedoe waar ik ook niet blij mee ben.

Misschien kan je nog proberen alles te verwijderen, pc opnieuw opstarten, alles installeren.

Plaats reactie